Platforma pentru gestionarea permisiunilor de a utiliza cookie-uri este temporar offline. Prin urmare, pot lipsi unele funcționalități care necesită consimțământul tău de utilizare cookie-uri.
ELECTRIC. ANCORAT ÎN PREZENT.


Beneficiile automobilelor electrice.


MERGI MAI DEPARTE.


ÎNCĂRCAREA E MAI UŞOARĂ.


COSTURI DE FUNCŢIONARE REDUSE.


SENZAŢIA DE GO-KART, REIMAGINATĂ.


NOUA FAMILIE DE MODELE MINI ELECTRICE.


AFLĂ MAI MULTE SFATURI ŞI TRUCURI LEGATE DE AUTONOMIE.
PLANIFICATORUL DE RUTE MINI: CĂLĂTORII FĂRĂ EFORT.




MINI APP: PARTENERUL TĂU ELECTRIC INTELIGENT.`
ÎNTREBĂRI FRECVENTE.
Vremea rece poate reduce temporar autonomia bateriei automobilului electric cu aproximativ 10-12%. Dar în zilele noastre, majoritatea automobilelor electrice au oricum o autonomie de 250-300 km, îndeajuns pentru naveta zilnică. Şi, datorită designului lor, sunt mult mai eficiente iarna decât se crede. Acestea funcţionează probabil mai bine pe zăpadă decât maşinile convenţionale, datorită poziţiei joase a bateriei şi a centrului de greutate coborât. Cea mai bună apărare pe timp de vreme rece este să nu laşi automobilul tău MINI electric să se descarce sub 20%. Astfel, vei avea o rezervă în cazul în care bateria se răceşte prea mult şi trebuie să folosească energia stocată pentru a începe procesul de încărcare. În plus, pentru a se încărca eficient, este de preferat ca bateria să fie într-un interval optim de temperatură de -15 până la 25°C. Dacă afară este foarte frig, bateria trebuie mai întâi să se încălzească înainte de a se putea încărca la viteze mai mari. Dacă este posibil, ţine maşina într-un garaj ca să nu fie afectată atât de mult de temperatura exterioară.
Capacitatea reţelei naţionale nu este o problemă atât de mare pe cât o consideră majoritatea oamenilor. Până acum, intrarea pe piaţă a automobilelor electrice în UE a fost foarte previzibilă, iar reţeaua electrică este dezvoltată constant în paralel. Aşadar, nu este nevoie de o nouă capacitate de generare a energiei electrice în viitorul apropiat. Companiile de utilităţi au avut timp să planifice din timp. Cu toate acestea, situaţia este specifică fiecărei ţări. De exemplu, în nordul Europei, evoluţia este uşoară datorită reţelelor puternice de energie şi a încălzirii electrice deja existente. În alte zone ale Europei, evoluţia este ceva mai dificilă din cauza sistemelor energetice monofazate şi a structurilor mai vechi, dar acest lucru este abordat rapid. De fapt, există o întorsătură „neaşteptată” a acestui răspuns, deoarece automobilele electrice pot oferi o sursă vitală de flexibilitate în sistemul energetic. În loc să fie o ameninţare pentru stabilitatea sau capacitatea reţelei, automobilele electrice acţionează ca baterii mari pe roţi. Acestea fac posibilă stocarea energiei şi utilizarea ulterioară a acesteia. În următorii câţiva ani, vom avea un grup de încărcătoare format din automobile electrice utilizate ca rezerve agregate.
Trenurile de rulare electrice au mult mai puţine piese în mişcare decât motoarele cu combustie internă (ICE), ceea ce înseamnă că întreţinerea maşinilor electrice poate fi mai ieftină, mai ales că serviciile de revizie tind să coste în medie mai puţin în comparaţie cu modelele cu combustie electrică. În plus faţă de economiile realizate la costurile de revizie, costul mai mic al utilizării energiei electrice pentru alimentarea maşinii atunci când aceasta este încărcată la domiciliu se simte de-a lungul timpului, crescând şi mai mult economiile. Cu toate acestea, deşi există aspecte ale deţinerii unei maşini electrice care sunt în mod clar mai ieftine decât costurile asociate cu o maşină cu combustie internă, te poţi aştepta ca piesele auto tradiţionale, cum ar fi anvelopele şi plăcuţele de frână, să coste aproximativ la fel.
Noul MINI Cooper electric.
De la 399€ + TVA/lună*
*Exemplu de leasing operaţional: termen 36 de luni, kilometraj inclus în contract 30.000 km, cu prima rată majorată de 4.771€ + TVA.



