Platforma pentru gestionarea permisiunilor de a utiliza cookie-uri este temporar offline. Prin urmare, pot lipsi unele funcționalități care necesită consimțământul tău de utilizare cookie-uri.
MAXIMIZEAZĂ-ŢI AUTONOMIA.
Descoperă tot ce trebuie să ştii despre optimizarea performanţei modelului tău MINI electric pe stradă şi off road – astfel încât să poţi profita la maximum de autonomia de deplasare şi să parcurgi întreaga distanţă necesară.


UN MOD DE CONDUS SIMPLU „CU O SINGURĂ PEDALĂ”.
Condusul într-un ritm constant – mai degrabă decât accelerarea frecventă – va ajuta modelul tău MINI electric să conserve autonomia. Acest lucru va reduce, de asemenea, dependenţa de frânarea puternică, ceea ce consumă mai multă energie decât frânarea mai blândă.
Cu funcţia de condus cu o singură pedală, accelerezi şi frânezi doar folosind acceleraţia. Pe măsură ce ridici piciorul de pe pedală, activezi un sistem inteligent de frânare regenerativă. Acest lucru nu numai că încetineşte uşor automobilul tău MINI, dar transformă energia din mişcarea înainte care este trimisă pentru a reîncărca bateria. Nu îţi face griji, stopurile de frână se aprind atunci când foloseşti condusul cu o singură pedală pentru a avertiza conducătorii auto din spatele tău.
TEMPERATURA EXTERIOARĂ.


PRE-ÎNCĂLZIRE SAU PRE-RĂCIRE?
Funcţia de precondiţionare îţi permite să preîncălzeşti sau să prerăceşti bateria modelului tău MINI electric la temperatura sa optimă cu electricitate de la reţeaua de alimentare, şi nu de la bateria automobilului tău. În mod similar, poţi seta sistemul de climatizare la temperatura ideală în timp ce încă se încarcă. Acest lucru are avantajul suplimentar de a maximiza autonomia, deoarece va fi necesară mai puţină energie pentru a încălzi habitaclul în timp ce conduci.
Am introdus şi o nouă pompă de căldură de mare eficienţă, care extrage căldura nu doar din aerul ambiental, ci şi din componentele de propulsie, reducând astfel considerabil consumul de energie.
Iola, proprietar de MINI electric
„ÎMI PLACE SĂ PRE-ÎNCĂLZESC AUTOMOBILUL DIMINEAŢA ÎNAINTE SĂ MĂ URC, ÎN TIMP CE AUTOMOBILUL ÎNCĂ SE ÎNCARCĂ.”
VOLAN & SCAUNE ÎNCĂLZITE.




GEAM DESCHIS sau SISTEM DE CLIMATIZARE?
Această dezbatere va continua la nesfârşit, iar sondaje diferite ne spun lucruri diferite. Dar niciunul nu ajută la eficienţa consumului de combustibil. Sistemul de climatizare foloseşte energia bateriei, în timp ce geamul deschis creşte rezistenţa asupra automobilului. Există o sugestie că a avea geamurile deschise este cea mai economică dintre cele două. Dar pe un drum aglomerat, chiar vrei să respiri gaze de eşapament?
CÂT DE VERDE POŢI MERGE?
Modul Green Experience optimizează eficienţa motorului electric, ajutându-te să profiţi de autonomia maximă a modelului tău MINI electric. Acesta te ajută să prelungeşti autonomia prin funcţia de frânare regenerativă îmbunătăţită, care alimentează bateria cu energia în exces generată la frânare sau în decelerare. Modul Green proiectează fluxul de energie pe ecran, astfel ajutându-te să înţelegi efectul comportamentului tău la volan, şi îţi acordă „autonomie bonus” atunci când conduci eficient.


ÎNTREBĂRI FRECVENTE.
Ca şi în cazul automobilelor cu sistem convenţional de propulsie, stilul de condus afectează de asemenea autonomia unei maşini electrice. Ca o regulă generală, un stil de condus anticipativ, relaxat si constant îţi optimizează autonomia. Dacă, de exemplu, reduci viteza pe autostradă de la 130 km/h la 110 km/h, poţi creşte în mod considerabil autonomia. În timpul recuperării, adică de fiecare dată când iei piciorul de pe pedala de acceleraţie, energia cinetică este transformată în energie electrică şi transferată în baterie – şi drept rezultat câştigi kilometri suplimentari pentru autonomie.
Prin preîncălzirea bateriei, nu numai că obţii o viteză de încărcare mai bună (în special la temperaturi scăzute) şi o eficienţă mai bună în deplasare, ci vei contribui şi la menţinerea sănătăţii bateriei.
Este ideal să se menţină o încărcare între 20% şi 80%. Sunt posibile niveluri mai scăzute sau mai ridicate, dar pentru a optimiza viaţa bateriei tale, este recomandat să rămână între aceste limite. În meniul automobilului tău, poţi seta uşor şi convenabil obiectivul de încărcare la 80%, astfel încât nu va trebui să îţi faci niciodată griji pentru acest aspect. Acesta ar trebui să acopere nevoile tale zilnice de condus. Dacă ai nevoie de mai mult, pur şi simplu stabileşte un obiectiv mai mare.
Încărcarea normală cu curent alternativ (CA): Automobilul este încărcat în mod eficient, în principal peste noapte, dar şi pe timpul zilei. În comparaţie cu o priză casnică, o staţie de încărcare CA furnizează mai multă energie electrică şi poate încărca bateria în doar câteva ore. Acest tip de staţie de încărcare este cunoscut sub denumirea de staţie de încărcare CA. Încărcarea rapidă cu curent continuu (CC): Staţiile de încărcare rapidă CC sunt opţiunea cea mai bună atunci când ai nevoie să-ţi încarci rapid automobilul. Pot încărca rapid bateria automobilului tău – în timp ce mergi la cumpărături sau stai la o terasă, de exemplu. Procesul de încărcare durează între 30 şi 40 de minute. Acest tip de staţie de încărcare este cunoscut, pe scurt, sub denumirea de staţie de încărcare CC.


MINI ACEMAN electric.
De la 429€ + TVA/lună*
*Exemplu de leasing operaţional: termen 36 de luni, kilometraj inclus în contract 30.000 km, cu prima rată majorată de 5.371€ + TVA.
MINI Cooper electric.
De la 399€ + TVA/lună*




MINI Countryman electric.
De la 489€ + TVA/lună*
Exemplu de leasing operaţional: termen 36 de luni, kilometraj inclus în contract 30.000 km, cu prima rată majorată de 6.619€ + TVA.